
במדריך הזה אני לוקחת אתכם צעד-צעד: מה זה משפך שיווקי, איך בונים אותו נכון, אילו כלים ואוטומציות אפשר להטמיע בכל שלב, איך אפשר לשפר משפך שיווקי קיים.
רגע לפני שנדבר על בניית אתרי תדמית או כתיבת תוכן חשוב קודם כל להסביר למה בכלל צריך את זה, מי קהל היעד ואיך לעשות את זה נכון.
לכן החלטתי לשלב באתר שלי גם בלוג עם כל מיני טיפים והמלצות בתחומים שהכי קרובים ללב שלי.

במדריך הזה אני לוקחת אתכם צעד-צעד: מה זה משפך שיווקי, איך בונים אותו נכון, אילו כלים ואוטומציות אפשר להטמיע בכל שלב, איך אפשר לשפר משפך שיווקי קיים.

ב־5.8.2024 אישרה הכנסת את תיקון 13 לחוק הגנת הפרטיות, והוא ייכנס לתוקף ב־14.8.2025. נשמע רחוק? זה קרוב הרבה יותר ממה שנדמה. מדובר באחד התיקונים הדרמטיים ביותר שהיו עד היום, כזה שכל בעל עסק, חברה או ארגון חייבים להכיר. אם עד עכשיו שמעתם בעיקר על ה־GDPR באירופה, תיקון 13 עושה "ייבוא" של עקרונות דומים לישראל – אבל מותאם למציאות המקומית.

בעולם שבו כל תחום מוצף במתחרים, לא מספיק "להיות טובה במה שאת עושה". את יכולה להיות מקצועית, משקיעה ומנוסה – ובכל זאת להישאר שקופה בעיני הלקוחות. הסיבה? חוסר הבנה בהפרדה ובחיבור שבין ייחודיות לבין בידול. אלה שני מושגים שלעיתים מתבלבלים ביניהם, אבל בפועל הם שני מרכיבים שונים – שכאשר משלבים אותם נכון, השיווק שלך הופך לכלי ממגנט שמושך את הלקוחות המדויקים ביותר עבורך.

אם אתם בעלי עסקים, כותבי תוכן או פשוט סקרנים לגבי העתיד – הגיע הזמן להפסיק לפחד מהבינה המלאכותית, ולהתחיל לשתף איתה פעולה. כי בעידן שבו הכל קורה מהר, התחרות צועקת מכל פינה, ולקוחות מחפשים אמת – דווקא שילוב חכם בין טכנולוגיה ללב אנושי יכול להיות הסוד לשיווק שעובד באמת.

אם אתם מרגישים שהשיווק שלכם "יורה לכל הכיוונים" בלי תוצאה מספקת – אתם לא לבד. בעלי עסקים רבים, גם המנוסים שבהם, פועלים בלי אסטרטגיה מסודרת, ולפעמים אפילו בלי לדעת מה הם רוצים להשיג. במדריך הזה אראה לכם – בצורה הכי פשוטה וברורה – איך בניית אסטרטגיה שיווקית תעזור לכם להבין, לפעול ולשפר. לא תיאוריה מרוחקת, אלא כלים מעשיים שמביאים תוצאות.

לפני שנצלול לעומק עולם הפרסום בטאבולה, חשוב להבין למה בכלל כדאי להכיר את הפלטפורמה הזו ואיך היא שונה משאר ערוצי השיווק הדיגיטליים שאתם מכירים. אם אתם שואפים להגיע לקהלים חדשים מבלי להפריע לגלישה הטבעית של הגולש, לשלב תוכן שיווקי באתרים נבחרים ולהניע לפעולה בצורה חכמה ובלתי אגרסיבית – פרסום בטאבולה הוא פתרון שראוי להכיר מקרוב.

באחד הפרויקטים הראשונים שלי, פנתה אליי מטפלת רגשית מקסימה בשם רותם. היא ידעה לעזור ללקוחות שלה לשנות חיים, אבל לא הצליחה להסביר את זה באתר שלה. עזרתי לה לשכתב את הדף הראשי שלה, והתחלנו בסטוריטלינג. כתבתי על ילד בשם נועם בן 8, שלא הצליח להירדם בגלל פחדים בלילה – עד שהגיע לרותם. הפוסט הפשוט הזה, עם הסיפור הקצר הזה, שינה את הכול. שיעור ההמרה באתר עלה ב-40%. הסיפור נגע, ריגש, גרם להזדהות – ובעיקר: שיכנע. במאמר הזה אחשוף בפניכם איך סטוריטלינג יכול לשנות גם את העסק שלכם – ואיך עושים את זה נכון.

כותבים ספר? אל תוציאו אותו לאור לפני שקראתם את זה. כל מה שצריך לדעת על עריכה ספרותית – כולל תמחור, תהליך ודוגמאות אמיתיות.

מה זה קידום אורגני בגוגל ואיך משתמשים בו כדי להביא תוצאות בלי לפרסם? המדריך הזה ייקח אתכם צעד אחר צעד: מחקר מילות מפתח, מבנה אתר, כתיבה נכונה, מהירות טעינה, קישורים ועוד. כולל דוגמאות מהשטח, כלים מומלצים וטיפים לעסקים קטנים בישראל – כל מה שצריך לדעת לשנת 2025.

אם אתם בעלי עסקים, נותני שירותים או אפילו סקרנים שרוצים להיכנס לעולם הדיגיטלי – אתם חייבים להכיר את המושג אוטומציה לעסקים. במאמר הקרוב אספר לכם איך אוטומציה עסקית יכולה לשנות את הדרך שבה אתם עובדים, לחסוך לכם המון שעות עבודה מיותרות, וליצור אוטומציה שיווקית שתעבוד בשבילכם גם כשאתם ישנים. במיוחד אמליץ על כלי שהפך לחלק בלתי נפרד מהעסק שלי. בסוף המאמר מחכה לכם לינק עם קורס שווה במיוחד למי שרוצה לקחת את הידע צעד קדימה.

אם אתם מרגישים שאתם טובעים בוואטסאפ, מוצפים בפניות באינסטגרם, ומאבדים לקוחות פוטנציאליים כי פשוט אין לכם דרך לעקוב אחרי כל ההודעות – המאמר הזה נכתב במיוחד בשבילכם. אני הולכת להכיר לכם מערכת צ'אט בוט היא לא פחות ממהפכה. כן כן, צ'אטבוט לעסקים בינה מלאכותית שמנהל את השיחות בשבילכם, חוסך לכם זמן, ומביא לכם לידים איכותיים על אוטומט.

אם אתם משווקים דיגיטליים שכבר למדתם את רזי התחום, אבל מרגישים תקועים – זה בדיוק המאמר בשבילכם. היום אני רוצה להמליץ על קורס שיווק שותפים שמיועד לאנשי מקצוע אמיתיים – לא כאלה שמחפשים קיצורי דרך, אלא כאלה שמבינים את הפוטנציאל ורוצים תכל'ס ללמוד איך להפוך ידע לשיטה שעובדת. במאמר הזה אציג לכם את הבעיה, את הפתרון הממוקד שמצאתי, ואיך גם אתם תוכלו לייצר לידים איכותיים – מבלי לשבור את הגב.
מה אני עושה?
פנו אליי בכל שאלה ובקשה