בניית אתר לבד

הקמת אתר אינטרנט לבד – האם כדאי?

0
(0)

בגלל הקורונה הרבה אנשים עדיין נמצאים בחל”ת או פוטרו מעבודתם או שעבודתם הופסקה בעקבות הנחיות משרד הבריאות. לפי הסטטיסטיקה, אלה שהכי נפגעו כלכלית כתוצאה ממשבר הקורונה הן נשים. יש כאלו ששוקלות לנצל את הזמן לצורך הקמת אתר אינטרנט לבד. הסיבה לכך לרוב נעוצה ברצון לחסוך כסף, אבל אתן עלולות לגלות, בסופו של דבר, שהמציאות עלולה להיות שונה ממה שדמיינתן.

היום יותר מתמיד, בעידן הפוסט קורונה, כל מי שיש לה עסק מבינה שהיא חייבת שתהיה לו נוכחות אונליין משמעותית.  למרות שלעתים נראה שמדובר בהשקעה כספית לא קטנה, חשוב לזכור שמדובר כאן בהשקעה שתעזור לכן בטווח הרחוק, והכי חשוב – גם בזמן משבר. כמעט כל עסק היום צריך אתר. אולי רק אם השירות שלכן מסתכם בשירותי SOS מעכשיו לעכשיו, עדיף לשקול אפשרויות נוכחות דיגיטליות אחרות.

למה בכלל להקים אתר?

אתר אינטרנט הוא נכס משמעותי לכל עסק, מכמה סיבות:

  • הוא עוזר לשווק את המוצרים והשירותים שאתן מציעות
  • הוא מאפשר לכן להציג את העסק שלכן, לספר עליו ועל מה שקורה בו
  • הוא משמש כמקום בטוח, אמין ומקיף שבו יש את כל המידע על מה שיש לכם להציע
  • ועוד

 

הקמת אתר אינטרנט לבד היא עסק לא פשוט

כיום קיימות בשוק מגוון אפשרויות שמאפשרות לכאורה לכל אחד להגשים את חלומות באמצעות הקמת אתר אינטרנט לבד. אבל כמו בכל דבר בחיים, גם כאן יש כמה שאלות שצריך לשאול את עצמכן לפני שתתחילו במלאכה, למשל:

  • האם יש לכן זמן ללמוד איך לבנות בעצמכם את האתר בעצמכן?
  • האם האתר שתיצרו אכן יצליח לשרת את המטרה שלכן?
  • האם בסופו של יום – תהיו גאות במה שיצרתן?
  • האם תדעו מה לעשות במידה ותתקלו באתגר במהלך הדרך?
  • האם תוכלו להתחיל ולסיים את הפרויקט שלקחתן על עצמכן או שתרגישו שזו מטלה שמכבידה עליכם?
 

5 יתרונות בקבלת שירותי בניית אתרים

רגע לפני שאתן ניגשות לבנות את האתר שלכם במו ידיכן, הנה כמה סיבות שבגללן שווה לפנות למישהו שמתמחה בבניית אתרים, על מנת לבנות לעסק שלכן אתר תדמית או חנות אונליין.

להשיג תוצאות טובות יותר – לפעמים כשניגשים למלאכת הקמת אתר תדמית לבד, יש בראש תמונה מסוימת של כל מה שצריך ורצוי שיהיה באתר. בפועל – הרבה פעמים חסרים אלמנטים שמונעים מהאתר לממש את הפוטנציאל שלו, לבלוט או להיות מקודם בגוגל כמו שצריך. מושגים כמו טייטלים והייצ’ים, אלטים, דיסקריפשנים, אופטימיזציה, SEO וכדומה לא תמיד מוכרים למי שבונה אתר לבד, אך בונה אתרים מקצועי מתייחס למושגים אלה, וכך עוזר לאתר שלכם להצליח יותר.

 לחסוך את זמן הניסוי והטעייה

התחום של בניית אתרים הוא עולם ומלואו. אם אתן מתכננות הקמת אתר אינטרנט לבד – דעו שזה תחום שלא קל ללמוד אותו, כי הוא כולל המון מידע וגם דורש אוריינטציה טכנית וטכנולוגית. לפעמים הוא דורש גם לדעת אנגלית, כדי לגלות איך לבנות בדיוק את הרכיב שרציתם. מצד שני יש בו גם אינספור בוני אתרים, ברמות שונות ורמות תמחור שונות. 

עם זאת, בוני אתרים עם ידע וניסיון, אלו שלמדו את התחום ומכירים אותו היטב, אלו שכבר אפיינו, בנו ועיצבו אתרים מוצלחים, הם הכתובת לפנות אליה. הסיבה לכך פשוטה: הם כבר יודעים איך הדברים עובדים, וחושבים גם צעד קדימה (לדוגמה על נושאים כמו קידום האתר בגוגל, נגישות, חוויית משתמש ועוד). ככה שאתן לא רק מקבלות אתר מעוצב ואסתטי, אתן מקבלות הרבה מעבר.

לקבל את האתר תוך זמן מוגדר

הקמת אתר אינטרנט לבד עלולה להיגרר זמן ממושך, למי שמתחיל ללמוד את התחום. תארו לכם שאתן נכנסות  לפרויקט, ופתאום מתחילות לחזור לשיגרה וללקוחות, ופתאום אין לכם זמן להתעסק עם האתר. כשאני נותנת לכן שירות כבונת אתרים, אנחנו מגדירות ביחד מסגרת זמן, כך שתוכלו לדעת מתי תקבלו את האתר המוגמר.

לחסוך כסף בטווח הארוך

הרבה פעמים  שמחליטים על הקמת אתר אינטרנט לבד השיקול המוביל הוא כספי. אבל לרוב, יתכן ובסופו של דבר כן תצטרכו לפנות למומחה לבניית אתרים, כיוון שתתקלו בבעיה כלשהי, או שתרגישו שמשהו באתר לא עובד כמו שציפיתן. כדאי מההתחלה לבנות למי שמתמחה בבניית אתרים, כדי למנוע טעויות ולבזבז זמן וכסף, ולגרום לאתר לעלות לאוויר בצורה אפקטיבית, כדי שתתחילו להרוויח כמה שיותר מהר.

לאפיין את העסק שלכן באופן מדויק

תהליך האפיון הוא אחד המפתחות החשובים ביותר על מנת ליצור אתר מנצח. בתהליך זה אנחנו מדייקות את האתר שלכן בהתאם לעסק: נחליט אילו עמודים וממשקים יהיו באתר, איך הפרטים יתחברו יחד, החוויה שנעניק ללקוח שלכם בגלישה באתר שתגרום לו להרגיש שהוא הגיע למקום המכון וכדומה. כמו כן נדבר על הצד הוויזואלי של העסק- פלטת הצבעים, התמונות ואלמנטים עיצוביים אחרים שיעבירו את הסיפור שלכן בצורה האידאלית.

הקמת אתר אינטרנט לבד - משימה אפשרית, אבל מאתגרת

חשוב לזכור כי הקמת אתר אינטרנט לבד היא משימה מאתגרת, במיוחד אם עושים אותה בפעם הראשונה. היא דורשת לא מעת שעות עבודה, תכנון, מחקר מתחרים, היכרות טכנית עם המערכת ועולם השיווק הדיגיטלי ושילוב של כל התוספים שיוצרים בסופו של דבר אתר שמשרת את המטרות שלכם. 

כבונת אתרים מקצועית וכאשת תוכן ודיגיטל  בעלת ניסיון של עשרות שנים, אני אוכל לסלול לכן את הדרך אל המטרה, ולחסוך לכן זמן וכסף. 

עד כמה הכתבה הזו עזרה לך?

הקליקי על הכוכבים כדי לדרג

הציון הממוצע של הכתבה: 0 / 5. עד כה הצביעו: 0

עוד לא דירגו את המאמר הזה. את מוזמנת להיות הראשונה!

רוצה לקבל עוד טיפים בנושא תוכן ובניית אתרים?

אשמח שתשתפי את המידע עם חברותייך

אהבתן את הפוסט? אשמח אם תשתפו!

Facebook
Twitter
Pinterest
Email
WhatsApp