קורס כתיבה שיווקית

זה לא אתם – זה הטקסט שלכם! איך קורס כתיבה שיווקית של רב מסר ישנה לכם את כללי המשחק

תוכן עניינים
5
(123)

כבר השקעתם בלוגו, בניתם אתר, אולי אפילו העליתם כמה קמפיינים. אבל התוצאות לא כמו שציפיתם. נשמע מוכר? ייתכן שהבעיה בכלל לא בכם – אלא במילים שלכם. במאמר הזה אחשוף אתכם לקורס כתיבה שיווקית משנה חיים שיכול לשדרג לכם את כל מה שכתבתם עד היום. ולא תאמינו כמה זה עולה.

אז מה בעצם הבעיה?

רוב בעלי העסקים שאני מלווה ככותבת תוכן, כותבים את הטקסטים שלהם בעצמם. וזה הגיוני – הרי מי מכיר את העסק שלכם יותר טוב מכם?
אבל כאן בדיוק מתחילה הבעיה: אתם לא רק בעלי מקצוע – אתם גם משווקים. ואם לא תלמדו איך לנסח מסרים שיווקיים מדויקים – תישארו מאחור.

אם דף הנחיתה שלכם לא ממיר, אם המודעות שלכם לא עוצרות את הגולשים, ואם הפוסטים שלכם לא מעוררים תגובות – כנראה שהכתיבה השיווקית שלכם פשוט לא עובדת.
לא כי אתם לא טובים – כי לא לימדו אתכם איך לכתוב כמו שיווק.

והפתרון? פשוט וחד משמעי:

הקורס לכתיבה שיווקית של רב מסר בהנחיית ד״ר רוני הורוביץ.

במחיר שובר שוק של 110 ש״ח בלבד למנויי רב מסר, תלמדו:

  • לכתוב מודעות שפשוט מוכרות
  • לנסח כותרות שפוגעות בדיוק בלב הלקוח
  • להעביר מסרים שמשדרים חיבור, אמון ודחיפות
  • לשדרג דפי נחיתה, דיוורים, ומודעות פייסבוק
  • לנפץ התנגדויות עוד לפני שהלקוח פותח את הפה

הקורס כולל דוגמאות אמיתיות, תובנות פסיכולוגיות על קבלת החלטות, ומסביר איך בידול וערך עוברים במילים הנכונות.

איך אני השתמשתי בזה – ולמה אני ממליצה?

בתור כותבת תוכן לעסקים קטנים, אני בוחרת בקפידה את הקורסים שאני ממליצה עליהם. את הקורס של רב מסר עשיתי בעצמי, ואני משתמשת בטכניקות שלמדתי שם יום יום בעבודה שלי.

בין אם זה מיקרו קופי באתרים שאני בונה, כותרות לפוסטים, או ניסוחים שיווקיים למיילים – הקורס הזה חסך לי שעות של ניסוי וטעייה.
הוא גם נתן לי שיטה פשוטה לדיוק מסרים והפך את הכתיבה השיווקית שלי להרבה יותר אפקטיבית – בלי להיות "מכירתית מדי".

המחיר כל כך משתלם שזה מגוחך לא להירשם, וההנאה מהקורס – מובטחת.
אני באמת מרגישה שכל בעל עסק חייב לעצמו את הכלי הזה, בטח אם הוא כותב בעצמו.

הנעה לפעולה – זה הזמן לשדרג את המילים שלכם

🔗 להרשמה לקורס כתיבה שיווקית של רב מסר דרך הלינק שלי לחצו כאן.

שימו לב – זהו לינק שיווק שותפים, כלומר אם תירשמו דרכי – אקבל עמלה קטנה. זה לא משנה לכם במחיר, אבל זה בהחלט תומך בי ומאפשר לי להמשיך להמליץ על תכנים איכותיים באמת.

סיכום: הלקוחות לא מתרשמים מהשירות שלכם – אלא מהדרך שבה אתם מדברים עליו.

כתיבה שיווקית טובה יכולה להפוך טקסט בינוני לכלי מכירה חזק, ואתכם – לאנשי שיווק הרבה יותר אפקטיביים.
אל תחכו שהמתחרים שלכם ילמדו את זה לפניכם. הירשמו עוד היום לקורס כתיבה שיווקית של רב מסר – במחיר סמלי, אבל עם השפעה עצומה.

עד כמה הכתבה הזו עזרה לך?

הקליקי על הכוכבים כדי לדרג

הציון הממוצע של הכתבה: 5 / 5. עד כה הצביעו: 123

עוד לא דירגו את המאמר הזה. את מוזמנת להיות הראשונה!

רוצה לקבל עוד טיפים בנושא תוכן ובניית אתרים?

אשמח שתשתפי את המידע עם חברותייך

אהבתן את הפוסט? אשמח אם תשתפו!

Facebook
Twitter
Pinterest
Email
WhatsApp