טעות

הטעות שבגללה את מרחיקה לקוחות

5
(1)

הרבה בעלי עסקים כותבים בעצמם את הטקסטים לעמוד הפייסבוק שלהם, לאתר ולשאר הנכסים הדיגיטליים. רבים מהם אוהבים להלל, לשבח ולפאר את עצמם. כולם אומרים כמה הם מקצועיים, כמה הם שירותיים וכמה הם אדיבים.

הבעיה היא שהמלל הזה הפך להיות מאוד שכיח וכמעט כל בעל עסק אומר את זה. אז איך אפשר לחדש ולבדל אתכם מהמתחרים שלכם? פשוט – שימו את הלקוח במרכז ונסו לחשוב מה הצרכים שלו ואיך אתם יכולים לעזור לו.

למשל – לקוח שלי, סוכן ביטוח, כתב שהוא נותן ללקוחותיו יחס אישי וחם. הצעתי לו להגיד להם שהם מקבלים מענה על כל שאלה בשפה ברורה ובגובה העיניים ושבתקופת הקורונה הוא זמין עבורם גם בזום. בעקבות הפרסום הזה הוא הכפיל את כמות הלידים שלו.

הייתם רוצים לראות דוגמאות מהשטח ולראות איך אני עוזרת לכם להמיר את הטקסט מכזה ששם את בעל העסק במרכז לטקסט ששם את הלקוח האידיאלי שלכם בפוקוס?

כתבו לי בתגובות במה אתם עוסקים ואתן לכם טיפ איך להפנות פוקוס לקהל היעד שלכם בפוסטים שאתם כותבים

עד כמה הכתבה הזו עזרה לך?

הקליקי על הכוכבים כדי לדרג

הציון הממוצע של הכתבה: 5 / 5. עד כה הצביעו: 1

עוד לא דירגו את המאמר הזה. את מוזמנת להיות הראשונה!

רוצה לקבל עוד טיפים בנושא תוכן ובניית אתרים?

אשמח שתשתפי את המידע עם חברותייך

אהבתן את הפוסט? אשמח אם תשתפו!

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב pinterest
Pinterest
שיתוף ב email
Email
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp